ЛЮБИМИТЕ ТОАЛЕТИ НА ЕВРОПЕЙСКАТА АРИСТОКРАЦИЯ
* БЛЯСКАВО ПРЕСТАВЯНЕ НА “ПРОНОВИАС”, “МАЙ ЛЕЙДИ” И “МИРО” НА БЛАГОТВОРИТЕЛНАТА ПРЕМИЕРА НА АЛМАНАХ 2008
Здравка Кирилова
Както вече ви информирахме, благотворителната премиера и ревю-спектакълът “Алманах на българската мода 2008” премнаха под знака на щедростта и бляскавия пърформанс. С голям интерес шоуто аплодираха Лиляна Лазарова – изпълнителен директор на “Софсток”, Миню Стайков – собственик на “Сис Индустрийс”, Ясмин Люмич – регионален мениджър на “Бомбай Сапфир” за Източна Европа, бизнесдамата Красимира Богданова, Светлана Лечкова – съпруга на кмета на град Сливен - Йордан Лечков, бизнесдамата Олга Ускова, Адриана Цанева – програма “Произведено в България”, Константин Стаматов – собственик на “Крафтсдизайн”, Веселин Бракалов, Павел Цветков – собственик на българската марка очила “Квят”, носителките на приза “Златна игла” на Академията за мода – дизайнерките Жана Жекова, Натали Генова, Мариела Гемишева, поп-звездата Теди Кацарова и други.
Силно впечатление на присъстващите ценители на модата направиха роклите на испанския моден гигант “Проновиас”. Те са любимите на редица световни знаменитости, сред които дъщерята на Деми Мур и Брус Уилис – Румър, моделът Чариз Верхаерт - приятелката на Хулио Иглесиас - младши, топ моделът Бар Рафаели – половинката на Леонардо ди Каприо, дъщерята на Род Стюарт - Кимбърли и много ВИП персони сред дамите на европейската аристокрация. Главен дизайнер на испанския моден гигант е креативният Мануел Мота, който е наричан стилистът на испанската аристокрация.
За “Проновиас” колекции разработват и утвърдени имена в световната мода като Ели Сааб и Валентино. Роклите са пищни, но с премерен шик и сексапил. Ретро нотките лъхат предимно от разкошните фини дантели, често памучни или копринени, които превръщат линията в аристократична, но и в невинна и по младежки очарователна. С рокли на марката избраха да кажат “да” на своите избраници звезди като Пени Ланкастър – съпругата на Род Стюарт, която с дни прекарва времето си в ателието с Мануел Мота докато направи своя избор.
Насладата от изяществото и перфектната кройка на тоалетите с марка „Май Лейди От Кутюр” по време на спектакъла беше истинска. “Май Лейди” е за първи път на източноевропейския пазар. Израелската модна централа предлага колекция от сватбени и официални корсети, поли и рокли. В своето производство марката използва най-старата френска техника за изработване на корсети, съчетана с най-модерните съвременни технологии, като специално огъване на метален банел и топлинната обработка на мострите. Италианските дантели, кристалите и перлите „Сваровски” се произвеждат по поръчка, специално за модната къща. Използването на метода: „смесвай и съчетавай” дава възможност на всяка дама да комбинира корсета и полата по собствено желание, за да постигне уникален външен вид.
Успешно се прадестави и носителят на “Златна игла” – модна къща “Миро”. Тя остана вярна на своето мото, че да си различен и оригинален, означава да си облечен с «Миро»! Предложенията смесват стилът на градското момиче със сексапилното клубно облекло и леко романтичните нотки на лолитките. Насочена предимно към динамичната жена, колекцията включва панталони с тиранти, рокли с висока талия, плисирани материи, смели детайли и аксесоари, мини-стилът властва при полите, а сребристото присъства във всичките си разновидности и форми.
Снимки:
1. – 4. Предложенията на “Проновиас”, демонстрирани в резиденция “Бояна”
5. – 8. Част от колекцията на “Май Лейди” по време на премиерата на Алманаха.
9. – 12. Облекла на “Миро” за динамичната дама, които гостите на благотворителната премиера бурно аплодираха.
Фото: © Божидар Марков
Добавете вашия коментар към статията
Моля пишете на кирилица и с малки букви